Office Medewerker / Receptionist (m/v)
coeo is per direct op zoek naar een Office Medewerker / Receptionist voor minimaal 24 tot 32 uur, verdeeld over 4 of 5 dagen per week. Een veelzijdige baan in één van de toplocaties van Rotterdam!
- Per direct
- 24 - 32 uur
- MBO werk- en denkniveau
- Operations
Wat ga jij doen?
Voor deze veelzijdige rol zoeken wij een klantgerichte, accurate en organisatorisch sterke collega. Jouw primaire doel is het hele bedrijf te ontzorgen en zaken te regelen op facilitair-, secretarieel-, administratief- en organisatorisch gebied. Daarbij sta jij stevig in je schoenen en ben jij tevens het visitekaartje van het bedrijf met jouw representatieve en dienstverlenende houding. Je maakt jezelf onmisbaar voor zowel de bezoekers als de directie- en managementleden en je collega’s. Bij elk ongemak binnen het kantoor hang jij meteen aan de telefoon met de dienstverlener of leverancier. Je kunt je inleven in de vraagstukken van de directieleden, je weet wat er in het bedrijf speelt en denkt twee stappen vooruit. Je houdt de gemaakte afspraken bij en voert de nodige correspondentie uit. Al en met al, zie jij het als jouw persoonlijke missie om alles in het bedrijf zo soepel mogelijk te laten verlopen. Gezien jouw veelzijdige rol binnen de organisatie zie jij het belang ervan in om integer en zorgvuldig te handelen. Als Office Medewerker / Receptionist val je onder de afdeling Operations.
Wat breng jij mee?
- Je beschikt over MBO werk- en denkniveau;
- Je hebt aantoonbare ervaring als Office Medewerker of Receptioniste in een vergelijkbare functie;
- Je bent minimaal 24 uur per week beschikbaar;
- Je beschikt over sterke communicatieve vaardigheden in woord en geschrift;
- Je bent proactief en zelfsturend;
- Je weet meerdere processen en activiteiten te bewaken;
- Je bent in staat een Verklaring Omtrent Gedrag (VOG) te overleggen.
Wat bieden wij jou?
- Een baan waar ruimte is voor professionele en persoonlijke groei;
- Een toplocatie met uitzicht over Rotterdam;
- Een leuk salaris, minimaal € 1.900,- tot max € 2.600,- o.b.v. 40 uur afhankelijk van ervaring;
- Reiskostenvergoeding;
- 25 vakantiedagen op fulltime basis;
- Een dynamisch en pragmatisch werkveld, welke bol staat van veranderingen;
- Een energieke en ambitieuze werksfeer;
- Informele werksfeer, gezellige bedrijfsfeesten en vrijdagmiddagborrels;
- 24/7 toegang tot online trainingen en cursussen via GoodHabitz om jezelf verder te ontwikkelen.
Bijzonderheden
Het opvragen van referenties is een vast onderdeel van onze selectieprocedure. Bij indiensttreding is het overhandigen van een VOG verplicht.
Meer informatie over coeo? Bezoek onze website www.coeo-incasso.nl. Ons kantoor ligt naast metrostation Wilhelminaplein en is daarom gemakkelijk per OV bereikbaar.
Acquisitie naar aanleiding van deze vacature wordt niet op prijs gesteld!
Sollicitatieproces
- Stuur ons jouw CV en motivatie
- Wat leuk dat je solliciteert!
We nemen zo snel mogelijk contact met je op. - Telefonisch interview
Onze recruiter Margriet Rikxoort belt je op om alvast kennis te maken. Hieruit volgt eventueel een uitnodiging voor een kennismakingsgesprek op kantoor of, in deze tijden, online. - Eerste gesprek
Tijdens het eerste gesprek leren we elkaar een beetje kennen en stellen we je allemaal moeilijke vragen. Hierbij leggen wij jou eventueel een voorbeeldsituatie voor, waar je ter plekke de tijd voor krijgt om het uit te werken. - (Indien nodig) Tweede gesprek
Je komt nog een keer langs, zodat anderen je ook moeilijke vragen kunnen stellen. - Contractvoorstel
Zijn wij een goede match? Dan doen wij een aanbod dat je niet kunt weigeren. Aan de slag!
Even een krabbeltje en klaar. Welkom!