Functioneel Beheerder
In deze supertoffe functie als Functioneel Beheerder ben je binnen coeo een spin in het web tussen de gebruikersorganisatie, de afdeling IT en de klanten.
- Per direct
- 40 uur
- HBO/WO werk- en denkniveau
- Business Support
- € 2.600 - € 3.840
Wat ga jij doen?
In jouw functie ben je het eerste aanspreekpunt voor de gebruikersondersteuning van ons product. Je bent proactief en altijd op zoek naar verbetering in systemen en kan verbanden leggen tussen verschillende soorten informatie. Gebruikers kunnen bij jou terecht met vragen over de functionaliteiten van onze applicatie. Jij begrijpt de gebruiker en kunt een informatiebehoefte vertalen naar een helder wijzigingsverzoek en functionele uitleg richting ons development team. Daarbij neem je de coördinatie van nieuwe releases en bugs op je en weet jij prioriteiten te stellen en dit te communiceren, zodat iedereen het gevoel heeft gehoord te worden. Ondanks dat je voor een deel fysiek niet aanwezig bent bij coeo, zit je er met een missie en dat is:
- Het vertalen van klant en gebruikerswensen naar requirements voor ontwikkeling;
- Het testen en documenteren van de requirements;
- Het prioriteren van de back log, in samenwerking met het team;
- Het ontdekken, analyseren en structuren van problemen om hier vervolgens smooth oplossingen voor te bedenken;
- Het registreren van incidenten en hiervoor een oplossing bedenken;
Hieronder bieden wij alvast een voorproefje op een gemiddelde werkdag bij coeo als Functioneel Beheerder.
Hoe ziet jouw werkdag eruit?
Je begint je dag met een heerlijke verse kop Man-met-bril-koffie, terwijl je vanuit de 34e verdieping neerkijkt op de skyline van Rotterdam. Wanneer je richting je werkplek loopt, word je al begroet door collega’s van verschillende afdelingen – want ja, iedereen kent elkaar bij coeo!
Eenmaal achter jouw computer bespreek je het afgelopen weekend nog even met collega Willem en begin jij met het checken van je mailbox op nieuwe verzoeken. Om 09.00 uur heb je een daily kick-off met het Process team om samen te overleggen over technische issues die vanochtend naar voren zijn gekomen en wat er op de planning staat. Hierna weet iedereen wat zich te wachten staat en ga je aan de slag met jouw taken.
Het is 12.30 uur, tijd voor een heerlijke lunch. Na een lekker rondje te hebben gelopen buiten kruip je weer achter je laptop om vol energie weer aan de slag te gaan.
Om 13.00 uur ontvang je een melding over verschillen in een databestand. Zo analytisch als jij bent, duik je direct in de database om de verschillen te achterhalen. Je herkent het meteen, pakt het probleem op en deelt dit vervolgens met de afdelingen. Toch zit het je nog niet lekker en ga je op nader onderzoek uit om vervolgens te ontdekken dat er een bug in het systeem zit. Hier maak je een ticket voor aan, zodat het development team ermee aan de slag kan.
Om 15.00 uur heb je een online meeting met collega’s van de incasso afdeling om het te hebben over de specifieke requirements die nodig zijn ten behoeve van de verbetering in de financiële processen. Je hebt hun behoeften en wensen in kaart gebracht en legt de case met jouw oplossingen voor aan jouw team.
Om 16.00 verwerk je je notities nog even en ga je verder met het testen van tickets.
Het is inmiddels 17.00 geweest, de tijd is voorbij gevlogen. Je rondt nog even af waar je mee bezig was en de dag zit er weer op!
Jouw team
Het Business Support team bestaat uit een Manager Business Support, twee Data Entry medewerkers, een Operational Support en een Office Assistant. Daarnaast werk je nauw samen met collega’s van andere afdelingen, zoals de afdeling IT en Collections.
Een super gemotiveerd team van young professionals die houden van hard werken, maar ook zo nu en dan een gezellige borrel op de vrijdagmiddag, een potje Mario Kart of tafeltennis.
Wat breng jij mee?
- Een afgeronde opleiding op HBO-niveau, zoals Business IT & Management, Technische Informatica of Computer Science;
- Je hebt minstens 1 jaar relevante werkervaring als Functioneel beheerder;
- Je hebt affiniteit met data analyse;
- Ervaring met databases en data analyse tools (Tableau/PowerBI) is een pré;
- Kennis van SQL en MS excel;
- Bekend met API en CSV;
- Je kunt zowel met Nederlands als Engels goed uit de voeten;
- Je bent in staat een Verklaring Omtrent Gedrag (VOG) te overleggen;
Wat bieden wij jou?
- Een salaris van tussen € 2.600 – € 3.840 euro, afhankelijk van ervaring;
- Een uitdagende functie bij één van de snelst groeiende fin-tech bedrijven;
- Een toplocatie met uitzicht over Rotterdam
- In deze tijd uiteraard mogelijkheden om thuis te werken;
- 25 vakantiedagen op fulltime basis;
- Doorgroeimogelijkheden binnen het bedrijf;
- Laptop en telefoon van de zaak;
- 24/7 toegang tot online trainingen en cursussen via GoodHabitz om jezelf verder te ontwikkelen;
- Een open, ambitieuze en energieke cultuur.
Bijzonderheden
Het opvragen van referenties is een vast onderdeel van onze selectieprocedure. Bij indiensttreding is het overhandigen van een VOG verplicht. Daarnaast wordt er in verband met corona (gedeeltelijk) vanuit huis gewerkt.
Acquisitie naar aanleiding van deze vacature wordt niet op prijs gesteld.
- Per direct
- 40 uur
- HBO/WO werk- en denkniveau
- Business Support
- € 2.600 - € 3.840
Sollicitatieproces
- Stuur ons jouw CV en motivatie
- Wat leuk dat je solliciteert!
We nemen zo snel mogelijk contact met je op. - Telefonisch interview
Onze recruiter Veerle Bierens belt je op om alvast kennis te maken. Hieruit volgt eventueel een uitnodiging voor een kennismakingsgesprek op kantoor of, in deze tijden, online. - Eerste gesprek
Tijdens het eerste gesprek leren we elkaar een beetje kennen en stellen we je allemaal moeilijke vragen. - Tweede gesprek
Wij zien elkaar nog een keer (online), zodat anderen je ook moeilijke vragen kunnen stellen. Hierbij leggen wij jou eventueel een voorbeeldsituatie voor, waar je ter plekke de tijd voor krijgt om het uit te werken. - Contractvoorstel
Zijn wij een goede match? Dan doen wij een aanbod dat je niet kunt weigeren. Aan de slag! Even een krabbeltje en klaar. Welkom!