Gevolgen niet betalen
Indien u geen gehoor geeft aan een bericht van coeo, kan niet betalen vervelende gevolgen hebben voor u als particulier of bedrijf.
Geeft u geen gehoor?
Uw crediteur kan in dit geval coeo inschakelen om een gerechtelijke procedure op te starten. Wij willen dit graag voorkomen en het zo prettig mogelijk met u proberen op te lossen. Neem daarom, ook als u niet kunt betalen, altijd contact met ons op. Wij helpen u graag bij het vinden van een passende oplossing.
Wat kan ik nu doen?
Verschillende situaties kunnen zich voordoen. Wij helpen u graag op weg.
Kunt u niet alles in één keer betalen?
Het kan gebeuren dat u niet het gehele openstaande bedrag in één keer kunt betalen. Als dat het geval is, kunt u een betalingsregeling aanvragen die uiteraard past binnen uw budget en onze voorwaarden. Regel het via onze portal of neem contact met ons op.
Kunt u niet betalen?
Heeft u meerdere schulden en kunt u deze zelf niet meer oplossen? Neem dan gerust contact op met ons kantoor. Onze medewerkers kunnen u vertellen wat u in dat geval het beste kunt doen en met welke instanties u het beste contact kunt opnemen. Wij helpen u graag.
De rekening klopt niet
Bent u het oneens met de ontvangen aanmaning? Heeft u hier gegronde redenen voor en wilt u bezwaar maken? Dit kan uitsluitend schriftelijk middels het bezwaarmakingsformulier. Vul het formulier zo volledig mogelijk in en wij zullen hier zo spoedig mogelijk op reageren.
Problematische schulden
Heeft u geen overzicht meer in uw financiën en denkt u dat u er zelf niet meer uit komt? Wij helpen u graag op weg en bieden een luisterend oor indien u dat nodig heeft. Op onze website vindt u meer informatie over problematische schulden.
Heeft u vragen?
Heeft u vragen over de verstuurde aanmaning of onze algemene dienstverlening? Deze worden snel, vakkundig en inhoudelijk beantwoord door onze klantenservice. U kunt contact met ons opnemen via Mijn coeo, per telefoon of per e-mail. De meest voorkomende vragen treft u tevens op onze website.