Feestdagen: aangepaste openingstijden | Op kerstavond (24 december) en oudejaarsavond (31 december) zijn wij open tot 16:00 uur. Ons kantoor is gesloten op 25, 26 en 27 december. Voor vragen kunt u ons per e-mail bereiken via [email protected].

  • 19m 36s
  • 22-12-2022

Aflevering 6 – Flip Roose: “Uber-klantgericht acteren dankzij innovatieve koppeling en real-time betaalinformatie.”

In Nederland en de Benelux zien we dat betalen steeds meer een commodity wordt. Het onderscheidend vermogen van een Payment Service Provider zit hem steeds minder in het aanbieden van bijvoorbeeld diverse betaalmethoden als iDEAL. Het gaat erom dat u een PSP-partner vindt die het de klant mogelijk maakt een naadloze aankoop- of betaalervaring te creëren.

En dat is wat wij doen“, aldus Flip Roose, betaalspecialist van Buckaroo. “Wij stellen onze klant in staat om uber-klantgericht te acteren door middel van die innovatieve koppeling en real-time betaalinformatie.

Zorgen dat klanten betaald krijgen: Als strategisch betaalpartner biedt Buckaroo met maar liefst 40 nationale en internationale betaalmethoden aan o.a. corporates, goede doelen en webwinkels.

In deze aflevering van de podcast schuift Flip aan voor een goed gesprek over de zoektocht naar het creëren van toegevoegde waarde. Een jaar geleden werd Buckaroo onderdeel van Keensight Capital, een toonaangevende Franse private equity partij met wie zij klanten ontzorgen in de betaalketen vanuit een e-commerce- en technologieperspectief. Flip benoemt een aantal van de nieuwste innovaties op het gebied van de credit management- en subcription-oplossing die zij hebben ontwikkeld.

Vanuit coeo sluit Rogier Dedert (Corporate Client Advisor) aan en zoomt in op de huidige samenwerking en gezamenlijke (Europese) ambities. De partnership met coeo stelt Buckaroo in staat haar klanten een end-to-end-oplossing te bieden. Van initiële betaling tot en met incasso. “Wat de samenwerking met coeo typeert en uniek maakt, is dat Buckaroo haar klanten in staat kan stellen om middels real-time betaalinformatie hun eigen klant het beste te kunnen bedienen.”, aldus Rogier. “Klantgericht en directe inzage aan zowel opdrachtgever als klant. Zo complementeren wij elkaar in de optimale check-out.”

Volg ons op: