Intouch: de klantgerichte podcast

Vanaf nu lanceert coeo elke maand een nieuwe editie van onze eigen podcast “Intouch – Customer Focus. Wilt u onze podcast luisteren? Dan zit u hier precies goed.

Met deze podcast – gepresenteerd door onze host Peter van Drunen – blijft u op de hoogte blijft van alles wat er speelt in de wereld van financial solutions. We gaan in gesprek met ondernemers, innovators, specialisten en andere interessante personen uit deze wereld, waar kansen en mogelijkheden voor organisaties voor het oprapen liggen.

Nieuwste aflevering: Michiel Gaasterland van CM.com

In deze aflevering van podcast Intouch – Customer Focus sluit Michiel Gaasterland aan, Evangelist bij CM.com, wereldwijde leider in cloudsoftware voor conversational commerce met als doel; een superieure klantervaring.

Vanuit coeo | NL schuift Hans-Anton Derksen (IT Director) aan tafel. Hij richt zich met name op procesoptimalisatie en casemanagement, want: “Als het aan de achterkant goed geregeld is, dan gaat het aan de voorkant vanzelf ook goed.” Een gedachtegoed dat hij deelt met Michiel.

Het sleutelwoord van goed klantcontact is “effort”, oftewel moeite en de juiste balans hierin. Michiel neemt ons mee in het voorbeeld van chatbots. Hoe maakt Conversational AI het mogelijk om hierin steeds betere service te kunnen bieden?

Alle afleveringen

november 15, 2022 36m 12s
Aflevering 5 - Michiel Gaasterland: "Het sleutelwoord van goed klantcontact is "effort"
oktober 18, 2022 28m 41s
Aflevering 4 - Adriaan Kom: "Wij helpen bedrijven bij het sneller betaald krijgen, meer transparantie bieden en veel efficiënter werken."
september 15, 2022
Aflevering 3 – Tarmo van der Goot: “Wij zijn de olie in de machine als het gaat om een flexibele abonnementsstructuur”
augustus 16, 2022 30m52
Aflevering 2 – Pieter Stal: “Wij spelen in op de perfecte betaaloplossing”
juli 14, 2022 27m 35s
Aflevering 1 - Frank Waagmeester: "Met de juiste technische oplossing kunnen wij klanten de gewenste ruimte geven"

Schrijf u nu in – bijvoorbeeld op: