Let op: ‘coeo Incasso’ is de nieuwe naam van Centraal Invorderings Bureau (CIB)

Vanaf 10 januari 2022 gaat CIB verder als coeo Incasso (spreek uit als: “kooweejoo incasso”). Meer informatie over de naamsverandering leest u hier.

Wat kunt u doen?

DIRECT BETALEN

U kunt uw openstaande factuur direct en veilig betalen via uw eigen bank met iDeal.

OPENSTAAND BEDRAG BEKIJKEN

U kunt inloggen op onze online portal Mijn coeo voor inzage in uw eigen incassodossier.

BETALINGSREGELING

Kunt u het bedrag niet in één keer betalen, maar wilt u in termijnen betalen?

IK BEN HET ONEENS MET HET OPENSTAANDE BEDRAG

Klopt het openstaande bedrag niet of heeft u al betaald?

IS MIJN BERICHT VAN COEO ECHT?

Als u twijfelt aan de echtheid van het ontvangen bericht? Dan raden wij u aan altijd contact op te nemen met coeo.

BERICHT ONTVANGEN DAT NIET VOOR U BESTEMD IS?

Laat het ons zo snel mogelijk weten, zodat onze klantenservice de wijzigingen in onze systemen kunnen doorvoeren.
  • Zelf online regelen

  • Veilig via iDeal betalen

  • Incasso Keurmerk

Wilt u iemand spreken?

Heeft u vragen of zijn er onduidelijkheden? Neem dan gerust contact met ons op via 010 – 414 54 44 of stuur ons een e-mail via [email protected]. Vermeld uw dossiernummer in het onderwerp.

Waarom heb ik een bericht ontvangen?

Wanneer u een aanmaning heeft ontvangen van coeo, is dat waarschijnlijk omdat u een onbetaalde rekening heeft bij een bedrijf of organisatie dat coeo Incasso heeft ingeschakeld om de openstaande rekening bij u te incasseren.