Bericht ontvangen dat niet voor u bestemd is?
In enkele gevallen komt het voor dat het bericht van coeo Incasso bij de onjuiste persoon of op een onjuiste plaats terechtkomt. Samen is dit eenvoudig op te lossen.
Check uw dossier
Heeft u een betaalverzoek waarvan u niet zeker weet waarvoor het is?
Dit kunt u checken door in te loggen in Mijn coeo. Door in te loggen met uw postcode en dossiernummer – welke wij vermelden in uw brief of e-mail – kunt u uw volledige incassodossier bekijken en uw gegevens controleren.
Heeft u een brief, e-mail of SMS van coeo ontvangen die niet voor u bestemd is?
Dat is uiteraard niet de bedoeling. Dit kan verschillende oorzaken hebben, namelijk:
De vorige bewoner heeft geen (juiste) adreswijziging doorgegeven
Iemand anders heeft een bestelling geplaatst en uw adres is opgegeven
Iemand anders heeft een bestelling geplaatst en uw contactgegevens zijn opgegeven
Het adres is gekoppeld in onze zoeksystemen aan de genoemde geadresseerde
Wat kan ik nu doen?
Wat de reden ook is, we begrijpen dat het vervelend kan zijn om een bericht te ontvangen dat niet voor u bestemd is. Gelukkig is dit eenvoudig op te lossen.
Neem direct contact met ons op, dan passen wij uw gegevens aan in ons systeem. Zo zorgen we dat onze communicatie alleen bij de juiste persoon terechtkomt.
Onze berichten bevatten persoonlijke en vertrouwelijke informatie. Het is daarom belangrijk dat we de juiste adres- of contactgegevens gebruiken. Geef fouten zo snel mogelijk aan ons door.