Bericht ontvangen dat niet voor u bestemd is?
In enkele gevallen komt het voor dat het bericht van coeo Incasso bij de onjuiste persoon of op een onjuiste plaats terechtkomt. Samen is dit eenvoudig op te lossen.
- De vorige bewoner heeft geen (juiste) adreswijziging doorgegeven;
- Iemand anders heeft een bestelling geplaatst en uw adres is opgegeven;
- Iemand anders heeft een bestelling geplaatst en uw contactgegevens zijn opgegeven;
- Het adres is gekoppeld in onze zoeksystemen aan de genoemde geadresseerde.
Wat de reden ook mag zijn, wij kunnen het ons voorstellen dat het storend kan zijn om bericht of post van een ander te ontvangen. Dit is gelukkig eenvoudig op te lossen. Voor een snelle afwikkeling kunt u direct contact met ons opnemen. Zo kan onze klantenservice de wijzigingen direct in onze systemen doorvoeren.
Gegevens onjuist? Geef dit altijd aan ons door!
Het is van groot belang dat de aangeschreven persoon (voor wie ons bericht bedoeld is), dit in goede orde ontvangt. Onze brieven, e-mails en SMS’jes bevatten belangrijke en persoonlijke informatie. Geef daarom altijd foutieve adres- en contactgegevens zo snel mogelijk aan ons door, zodat wij dit kunnen aanpassen en zo de juiste persoon kunnen bereiken.
Heeft u een betaalverzoek waarvan u niet zeker weet waarvoor het is?
Dit kunt u checken door in te loggen in onze online portal Mijn coeo. Door in te loggen met uw postcode en dossiernummer – welke wij vermelden in uw brief of e-mail – kunt u uw volledige incassodossier bekijken en uw gegevens controleren.
Heeft u vragen over de door u ontvangen aanmaning of onze algemene dienstverlening? Deze worden snel, vakkundig en inhoudelijk beantwoord door onze klantenservice. U kunt contact met ons opnemen via onze virtuele assistent Virle (rechts onderin), Mijn coeo, per telefoon of per e-mail. De meest voorkomende vragen treft u ook aan op onze website.