coeo innoveert klantportaal ‘Mijn coeo’ en zet de gebruiker centraal

Mijn coeo in een nieuw jasje: innovatie met de human touch

(English below)

Rotterdam – coeo is altijd een pionier geweest op het gebied van innovatie en had al vroeg een eigen klantportaal. Maar technologie staat nooit stil—en wij ook niet. In haar klantreis probeert coeo de gebruiker namelijk altijd centraal te zetten. Om de human touch in technology nog beter te integreren en écht te luisteren naar de behoeften van onze gebruikers, heeft Mijn coeo een volledige facelift gekregen.

Meer inzicht, meer regie
Met de vernieuwde versie van Mijn coeo maken we het voor debiteuren nog eenvoudiger om hun financiële situatie te overzien én gericht actie te ondernemen. In één omgeving vinden ze nu een helder overzicht van al hun openstaande dossiers, inzicht in lopende betaalregelingen en directe toegang tot aanvullende hulplijnen of relevante instanties. Zo ondersteunen we niet alleen bij het aflossen van schulden, maar ook bij grip te houden op hun betaalafspraken en het maken van realistische financiële keuzes voor de toekomst.

Betere gebruikerservaring dankzij human-centred design
Het vernieuwde portaal combineert een moderne, intuïtieve interface met verbeterde functionaliteiten, zodat gebruikers eenvoudiger inzicht krijgen in hun financiële situatie. Met een sterkere focus op human-centred design en een heldere, toegankelijke communicatiestijl maken we het regelen van betalingen en het indienen van bezwaren laagdrempeliger dan ooit.

Daarnaast is de responsiviteit van het platform geoptimaliseerd, waardoor Mijn coeo op alle apparaten – desktop, tablet en smartphone – perfect functioneert. Dit helpt niet alleen bij het verbeteren van de klanttevredenheid, maar vermindert ook uitvalmomenten in het proces. Tot slot is de nieuwe zichtbare URL: portal.coeo-incasso.nl en vervangt daarmee de oude app.coeo-incasso.nl, waardoor het platform nog makkelijker te herkennen en te benaderen is.

Met deze vernieuwde versie van Mijn coeo zet coeo opnieuw een stap vooruit in het transparanter, efficiënter en menselijker maken van incassoprocessen. Het portaal is per direct beschikbaar voor alle gebruikers.

English

 

coeo upgrades client portal ‘My coeo’, placing users front and centre


A fresh look, with innovation driven by the human touch

Rotterdam – As a pioneer in digital innovation, coeo was among the first in the industry to launch a dedicated client portal. But technology never stands still – and neither do we. In its customer journey, coeo always tries to put the user first. To strengthen the human touch in technology and respond to the evolving needs of our users, we’ve given My coeo a full redesign.

More clarity, more control
The new version of My coeo offers users a clearer overview of their financial situation and the ability to take action with confidence. In one environment, they now have access to all their open cases, active payment plans, and relevant resources or support organisations. It’s about more than just repaying debt – it’s about giving people the insight and tools to plan ahead and stay in control.

Enhanced experience through human-centred design
The new portal features a clean, intuitive interface with smarter flows and more accessible communication. By applying human-centred design principles and simplifying language and visuals, we make it easier than ever to make a payment, request a payment plan or raise a concern.

What’s more, the platform is now fully responsive – whether accessed via desktop, tablet or mobile. And with the new, recognisable URL portal.coeo-incasso.nl, users can find us even more easily.

With this upgrade, coeo continues to raise the bar for transparency, efficiency and humanity in debt collection. The new My coeo is live now and available to all users.